Je ze mě bloggerka

Po dvou letech, kdy s touhle myšlenkou koketuju a říkám si, že s třema dětma na to není čas, tak jsem si počkala, až se vrátím do práce po mateřské (kdy je toho času ještě míň) a blog je na světě.
Je mi 42, mám doma hodného muže, jednoho cool puberťáka a dvě úžasné holčičky, zatím ještě školkou povinné.
Po posledním porodu se má váha zastavila na děsivých 108kg, hlava si konečně přiznala, že trpím záchvatovitým přejídáním, a rozhodnutí změnit svůj "life style" bylo na místě.
Konečně jsem se zvedla z gauče, začala se zajímat o cvičení (a taky cvičit) a změnila (a pořád měním, protože se měním i já sama...zvenčí i zevnitř) svůj jídelníček.
K tomu se k nám domů postupně nastěhoval Mr.Kvásek a začali jsme péct chleba. A že jsme doma tři ženské (a já jsem si naivně  myslela, že mi budou batolata pomáhat) tak vznikl instagramový hahstag #pekarnautriholcicek. A protože spolu pečem i jinak, tak byl název blogu nasnadě.
Teď má naše nejmladší 3roky a já o 30kilo míň.
O tom, jak se nám žije s kváskem, bez cukru, nově i s autismem v naší #fitfamily vám budu občas psát.

Aja

Komentáře

  1. Ahoj Ajo drzte se a rada k Tobě nakouknu...





    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju
      Vynasnažím se být ku prospěchu nebo aspoň k pobavení ;-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky